Emlak Komisyonu ödemeden ev sahibi olma fırsatı ....Macaristan'da oturum

Evet doğru gördünüz Macaristan içinde satın alacağınız herhangi bir konut için emlak komisyonu ödemeyeceksiniz,

Fırsatlar ülkesi Macaristan'da bir fırsatta benden size.....
Macaristan sınırları içerisinde bölge her neresi olur ise olsun ....Mülk satın almasını birlikte yapabiliriz,Macar vatandaşlığı, Macaristan'da eğitim, Macaristan'da Emlak, Macaristan'da fırsatlar, Macaristan'da oturum, Macaristan'da şirket kurulumu, Macaristan'da ticaret,Macaristan'da yatırım ve daha bir çok konuda

Detaylar için beni çekinmeden arayabilirsiniz..
   Tarık Tekeş  ttekes@gmail.com    +36 702645104  Whatsapp mevcuttur,



Macaristan'da oturum izni almanın belirli kriterleri vardır bu anlamda belirleyici özelliklere sahipseniz oturum almanız mümkündür yeni pilot çalışmalarım ile 90 günden fazla kalmaya gerek duyulmadan birçok aileye oturum izni aldım önce 1 yıl daha sonra şartlara göre bu 2 sene yada 3 yıla kadar çıkabiliyor eğer şirket kurar yatırım yaparsanız ailece 5 yıla kadar oturum alıp 8.yılın sonunda Macar vatandaşı olmanız mümkündür konu ile ilgili detayları, whatsapp tan yazarak bana ulaşabilirsiniz,
Macar vatandaşlık, Macaristan'da eğitim, Macaristan'da oturum,  Macaristan'da şirket kurulumu, Macaristan'da ticaret, Macaristan'da yatırım, Macaristan'da emlak, Macaristan'da fırsatlar, 

Tüm takipçilere ve ziyaretçi dostlara güzel bir yıl 2020 yılı diliyorum...


TARIK TEKEŞ
+36 70 264 51 04 /
ttekes@gmail.com


Budapeşte hakkında bilgi edinmek isterseniz   Budapeşte gezi rehberi bloğumu ziyaret edebilirsiniz...